Looking For Anything Specific?

مهر طالبان افغانستان - نظام جمهوری اسلامی افغانستان ویکی پدیا دانشنامه آزاد - این کشور از شمال با تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان، از شمال شرق با چین، از شرق و جنوب با پاکستان و در غرب با ایران همسایه است.

مهر طالبان افغانستان - نظام جمهوری اسلامی افغانستان ویکی پدیا دانشنامه آزاد - این کشور از شمال با تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان، از شمال شرق با چین، از شرق و جنوب با پاکستان و در غرب با ایران همسایه است.. گروه طالبان روز پنج‌شنبه کنترل اکثر محلات شهر راهبردی غزنی افغانستان را در دست گرفتند، اما بنا بر گزارش‌ها درگیری شدید بین این گروه و نیروهای دولتی همچنان در این شهر ادامه دارد. گزارش ها حاکی از سقوط مراکز دو ولایت در جنوب شرق افغانستان است تا به این ترتیب، شمار ولایت های تحت تسلط این گروه به ۲۰ مورد برسد. جنگجویان گروه طالبان پس از تصرف گذرگاه های اسلام قلعه و تورغندی هرات حالا مهر ورودی و خروجی را بر پاسپورت ها می زنند. ۴۰ دقیقه قبل / مهر طالبان تعدادی از زندانیان دولت افغانستان را آزاد کرد طالبان از آزادی تعدادی از full article 22 days طالبان تا آبان ۱۳۸۰ش بر بخش زيادی از افغانستان حکومت کرد.

طالبان که طی کمتر از ۱۰ روز مرکز ۱۴ ولایت در افغانستان را تحت کنترل درآورده است، برای سقوط شهر مهم و. طالبان که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند، یک جنبش و یک سازمان نظامی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است که از سال ۲۰۰۱ تا اکنون درگیر جنگ در افغانستان است. طالبان مدعی تسلط بر مراکز ولایت های «پکتیا» و «پکتیکا» شد. طالبان به قوانین بین المللی در افغانستان احترام بگذارد. نیروهای آمریکایی در افغانستان گفته‌اند از دو روز به این طرف چندین حمله هدفمند هوایی علیه مواضع طالبان برای.

تصاویر صفحه نخست روزنامه های 23 مهر افغانستان نسخه چاپی خبر خبرگزاری فارس
تصاویر صفحه نخست روزنامه های 23 مهر افغانستان نسخه چاپی خبر خبرگزاری فارس from media.farsnews.ir
Ir «۴ ساعت قبل / مهر حمله طالبان به شرق افغانستان/ ۲ نفر کشته و ۳۰ تَن زخمی شدند در حمله امرو» vista.ir persian world news data 170 countries نیروهای آمریکایی در افغانستان گفته‌اند از دو روز به این طرف چندین حمله هدفمند هوایی علیه مواضع طالبان برای. به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، محمد افضل حدید رئیس شورای ولایتی بلخ افغانستان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: یک مقام در ولایت تخار در شمال‌شرق افغانستان می‌گوید در نتیجه حمله جنگجویان طالبان به ولسوالی‌های خواجه. دو مقام طالبان گفته‌اند دولت ائتلافی را قبول ندارند و به دنبال کنترل کامل افغانستان هستند. این کشور از شمال با تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان، از شمال شرق با چین، از شرق و جنوب با پاکستان و در غرب با ایران همسایه است. به گزارش این خبرگزاری، یک منبع امنیتی در افغانستان عصر امروز یکشنبه سقوط مرکز این ولایت. شبه‌نظامیان طالبان صبح امروز دوشنبه حمله مسلحانه به شهر بلخ را آغاز کردند.

در مهر ۱۳۷۵ش گروه طالبان وارد کابل شد.

طالبان تا آبان ۱۳۸۰ش بر بخش زيادی از افغانستان حکومت کرد. تخمین زده شده طالبان در سال ۲۰۲۱، ۷۵٬۰۰۰. کنگره آمریکا، رئیس‌جمهور بوش با صلاحدید کنگره ۵ نقطه نهایی برای طالبان در افغانستان مشخص نمود: این کشور از شمال با تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان، از شمال شرق با چین، از شرق و جنوب با پاکستان و در غرب با ایران همسایه است. گروه‌های تماس دولت افغانستان و طالبان در بیشتر از ۳ هفته گذشته برای تدوین اصول. ۴۰ دقیقه قبل / مهر طالبان تعدادی از زندانیان دولت افغانستان را آزاد کرد طالبان از آزادی تعدادی از full article 22 days به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری فرانسه هم اکنون با انتشار خبری فوری از سقوط شهر تالقان واقع در مرکز ولایت تخار افغانستان خبر داد. یک مقام در ولایت تخار در شمال‌شرق افغانستان می‌گوید در نتیجه حمله جنگجویان طالبان به ولسوالی‌های خواجه. Ir «۴ ساعت قبل / مهر حمله طالبان به شرق افغانستان/ ۲ نفر کشته و ۳۰ تَن زخمی شدند در حمله امرو» vista.ir persian world news data 170 countries شبه‌نظامیان طالبان صبح امروز دوشنبه حمله مسلحانه به شهر بلخ را آغاز کردند. از سر گرفته شدن دیدار هیات‌های افغانستان و طالبان پس از 'بن‌بست در مذاکرات صلح'. نیروهای آمریکایی در افغانستان گفته‌اند از دو روز به این طرف چندین حمله هدفمند هوایی علیه مواضع طالبان برای. در مهر ۱۳۷۵ش گروه طالبان وارد کابل شد.

دو طرف از اعلام جزئیات دیدارهایشان خودداری کرده اند، از آنجا که به فاصله اندکی بعد از آن، پیشروی های برق آسای طالبان آغاز شد شک و تردیدهایی نسبت به ساخت و. گروه‌های تماس دولت افغانستان و طالبان در بیشتر از ۳ هفته گذشته برای تدوین اصول. گروه طالبان روز پنج‌شنبه کنترل اکثر محلات شهر راهبردی غزنی افغانستان را در دست گرفتند، اما بنا بر گزارش‌ها درگیری شدید بین این گروه و نیروهای دولتی همچنان در این شهر ادامه دارد. افغانستان کشوری در جنوب آسیای میانه است و به دریا راه ندارد. ‎۱۵ مهر ۱۳۸۰ (۷ اکتبر ۲۰۰۱ تا اکنون) (۱۹ سال، ۱۰ ماه و ۱ هفته).

زنان و روحانیون افغانستان دولت و طالبان به همدیگر اعتماد کنند
زنان و روحانیون افغانستان دولت و طالبان به همدیگر اعتماد کنند from swn.af
به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری فرانسه هم اکنون با انتشار خبری فوری از سقوط شهر تالقان واقع در مرکز ولایت تخار افغانستان خبر داد. و کسی از محتوای آن خبر ندارد. ارگ رياست جمهوري را گرفت و امارت اسلامی تاسیس کرد ولی ملاعمر در قندهار ماند. از سر گرفته شدن دیدار هیات‌های افغانستان و طالبان پس از 'بن‌بست در مذاکرات صلح'. طالبان که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند، یک جنبش و یک سازمان نظامی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است که از سال ۲۰۰۱ تا اکنون درگیر جنگ در افغانستان است. نیروهای ارتش افغانستان طی عملیاتی گسترده شهرستان کلدار ولایت بلخ را از وجود گروه طالبان پاکسازی کردند. ‎۱۵ مهر ۱۳۸۰ (۷ اکتبر ۲۰۰۱ تا اکنون) (۱۹ سال، ۱۰ ماه و ۱ هفته). نیروهای آمریکایی در افغانستان گفته‌اند از دو روز به این طرف چندین حمله هدفمند هوایی علیه مواضع طالبان برای.

طالبان مدعی تسلط بر مراکز ولایت های «پکتیا» و «پکتیکا» شد.

ایران، طالبان و تحولات افغانستان. نیروهای آمریکایی در افغانستان گفته‌اند از دو روز به این طرف چندین حمله هدفمند هوایی علیه مواضع طالبان برای. یکی از پرسش‌هایی که در زمینه مصالحه با طالبان، ذهن بسیاری را به خود درگیر می‌دارد این است که در دولتی با. دبیرکل سازمان ملل در نشست فوق العاده شورای امنیت برای بررسی اوضاع افغانستان‏ گفت: این کشور از شمال با تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان، از شمال شرق با چین، از شرق و جنوب با پاکستان و در غرب با ایران همسایه است. ۵ ساعت قبل / مهر شهر بلخ در افغانستان به دست طالبان سقوط کرد طالبان کنترل بلخ از توابع شهر مزار شری full article about 2 months جنگجویان گروه طالبان پس از تصرف گذرگاه های اسلام قلعه و تورغندی هرات حالا مهر ورودی و خروجی را بر پاسپورت ها می زنند. گزارش ها حاکی از سقوط مراکز دو ولایت در جنوب شرق افغانستان است تا به این ترتیب، شمار ولایت های تحت تسلط این گروه به ۲۰ مورد برسد. طالبان به قوانین بین المللی در افغانستان احترام بگذارد. کنگره آمریکا، رئیس‌جمهور بوش با صلاحدید کنگره ۵ نقطه نهایی برای طالبان در افغانستان مشخص نمود: مهر طالبان در گمرک‌ اسلام قلعه و تورغندی هرات. طالبان که طی کمتر از ۱۰ روز مرکز ۱۴ ولایت در افغانستان را تحت کنترل درآورده است، برای سقوط شهر مهم و. طالبان مدعی تسلط بر مراکز ولایت های «پکتیا» و «پکتیکا» شد.

۴ ساعت قبل / مهر حمله طالبان به شرق افغانستان/ ۲ نفر کشته و ۳۰ تَن زخمی شدند در حمله امروز اعضای طا full article 14 days ایران، طالبان و تحولات افغانستان. طالبان که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند، یک جنبش و یک سازمان نظامی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است که از سال ۲۰۰۱ تا اکنون درگیر جنگ در افغانستان است. افغانستان کشوری در جنوب آسیای میانه است و به دریا راه ندارد. یک مقام در ولایت تخار در شمال‌شرق افغانستان می‌گوید در نتیجه حمله جنگجویان طالبان به ولسوالی‌های خواجه.

علي مهر بعد انسحاب أميركا من أفغانستان لا يوجد ما يمنع طالبان من التوسع للمدن Youtube
علي مهر بعد انسحاب أميركا من أفغانستان لا يوجد ما يمنع طالبان من التوسع للمدن Youtube from i.ytimg.com
۴۰ دقیقه قبل / مهر طالبان تعدادی از زندانیان دولت افغانستان را آزاد کرد طالبان از آزادی تعدادی از full article 22 days دو مقام طالبان گفته‌اند دولت ائتلافی را قبول ندارند و به دنبال کنترل کامل افغانستان هستند. طالبان مدعی تسلط بر مراکز ولایت های «پکتیا» و «پکتیکا» شد. طالبان که خود را امارت اسلامی افغانستان می‌نامند، یک جنبش و یک سازمان نظامی متشکل از روحانیان اسلامگرای سنی در افغانستان است که از سال ۲۰۰۱ تا اکنون درگیر جنگ در افغانستان است. ‎۱۵ مهر ۱۳۸۰ (۷ اکتبر ۲۰۰۱ تا اکنون) (۱۹ سال، ۱۰ ماه و ۱ هفته). دبیرکل سازمان ملل در نشست فوق العاده شورای امنیت برای بررسی اوضاع افغانستان‏ گفت: طالبان به قوانین بین المللی در افغانستان احترام بگذارد. Ir «۴ ساعت قبل / مهر حمله طالبان به شرق افغانستان/ ۲ نفر کشته و ۳۰ تَن زخمی شدند در حمله امرو» vista.ir persian world news data 170 countries

مهر طالبان در گمرک‌ اسلام قلعه و تورغندی هرات.

یکی از پرسش‌هایی که در زمینه مصالحه با طالبان، ذهن بسیاری را به خود درگیر می‌دارد این است که در دولتی با. جنگجویان گروه طالبان پس از تصرف گذرگاه های اسلام قلعه و تورغندی هرات حالا مهر ورودی و خروجی را بر پاسپورت ها می زنند. به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، محمد افضل حدید رئیس شورای ولایتی بلخ افغانستان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در مهر ۱۳۷۵ش گروه طالبان وارد کابل شد. طالبان که طی کمتر از ۱۰ روز مرکز ۱۴ ولایت در افغانستان را تحت کنترل درآورده است، برای سقوط شهر مهم و. صدها متهم به مناطق تحت نفوذ طالبان فرار کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، در جریان ادامه درگیری‌های سنگین میان نیروهای طالبان و دولت افغانستان در این کشور، منابع خبری از احتمال اسارت «محمد اسماعیل خان» وزیر اسبق انرژی افغانستان و از رهبران خیزش. مهر طالبان در گمرک‌ اسلام قلعه و تورغندی هرات. گروه‌های تماس دولت افغانستان و طالبان در بیشتر از ۳ هفته گذشته برای تدوین اصول. تخمین زده شده طالبان در سال ۲۰۲۱، ۷۵٬۰۰۰. مساحت افغانستان در منابع مختلف. طالبان تا آبان ۱۳۸۰ش بر بخش زيادی از افغانستان حکومت کرد. جنگ در افغانستان، ۲۰۰۱ تا.

ایران، طالبان و تحولات افغانستان طالبان افغانستان. گروه‌های تماس دولت افغانستان و طالبان در بیشتر از ۳ هفته گذشته برای تدوین اصول.

Posting Komentar

0 Komentar